piątek, 8 maja 2015

Jak mi dobrze.

Blog nie umarł, miał depresję.
   Celem każdego jest osiągnięcie szczęścia. Robię bardzo dużo, żeby je zdobyć. Uczę się, unikam problemów. Od razu rodzi się we mnie pytanie: czy byłem kiedykolwiek szczęśliwy? Co odpowiedzieć? Tak ,czy nie? Jeśli tak, to oznacza, że już się spełniłem - tego nie czuję. Jeśli  stwierdzę że nie, to czy nie będzie to obraza wobec Boga albo losu?
Wiecie dlaczego nie jestem szczęśliwy? Bo zamiast się teraz po prostu zachwycać życiem, piszę to i myślę. Przygniatają mnie "czarne pytajniki", na które nie ma odpowiedzi, a ja tak bardzo chce je mieć. Nie potrafię zatrzymać wojny myśli w mojej głowie.
   Mój wniosek jest prosty, nasze szczęście zależy głównie od nas. Możemy być chorzy, znosić wiele trudów, ale umiejętność znajdowania szczęścia potrafi zrekompensować całe trudne życie. Może dlatego ludzie mają nadzieję na raj?
   Ta nadzieja jest piękna. Co wy jednak na to, żeby stworzyć (śmiesznie to zabrzmi) ziemski raj? On wcale nie zabijałby Boga. Żeby ludziom zachciało się żyć.
   Receptom na moje czarne pytajniki są wykrzykniki. Nie zważając na to wszystko co mi wmówiono, stawiam swój wykrzyknik, bez wyrzutów sumienia. Jeden wielki wykrzyknik dla wszystkich. I nawet jeśli znowu zaatakują mnie pytajniki, szybko zaminie je w wykrzykniki. Pora zacząć być szczęśliwym, w końcu jest maj, ten miesiąc zawsze przynosi mi dużo dobrego.
   Więc? ZRÓBMY DYM
                                                                     ***
Postanowiłem pisać krótesze i bardziej pozytywne posty. To co pisze zawsze wynika z mojego nastroju. Mam nadzieję że moje przemyślenia pozwolą wam się zachwycić czymkolwiek. Za niedługo lato! :D

4 komentarze:

  1. Człowieku dlaczego o siódmej w sobotę nie śpisz?;-;;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja podstawowa wada - bezsenność wtedy, kiedy mogę spać :'(

      Usuń
  2. Może to wynika po części z tego, że ludzie przejmują się drobnostkami, a nie doceniają małych rzeczy? Gdy ktoś mi powie, że mam ładne buty, to zapomnę, ale jeśli ktoś powie, że mam brzydkie buty - będę miał ciężka depresję ;_; (no, może bez przesady, ale wiadomo o co chodzi ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że każdy inaczej interpretuje moje teksty. Jak na razie wszystkie interpretacje bardzo mi się podobają :D.

      Usuń